Voor Haas & Konijn is het gewóón om onderscheidend te zijn

 

In de jaren negentig en volgens mij zelfs daarvoor al, had Rivella bijzondere commercials op televisie waar ik dol op was. De details ben ik kwijt maar wat indruk op me maakte was die maffe vrouw op een hoge barkruk die met een rietje Rivella uit een flesje dronk. Eindigend in die treffende slogan: 'Rivella, een beetje vreemd maar wel lekker.'

Vanaf dat moment vond ik mezelf Rivella.

Haas & Konijn kun je zien als die 'licht sprankelende en lekker verfrissende frisdrank met natuurlijke ingrediënten'. De meesten mensen beschrijven ons als out-of-the-box. Zodra je dat echter wil vangen, grijp je mis. Onze manier van werken valt niet in één hokje te plaatsen en valt daarmee buiten de reguliere en traditionele paden.

Daar ligt ook tegelijkertijd onze kracht.

Op het moment dat de conventionele benadering niet meer werkt, geen effect heeft, blijkt onze onorthodoxe manier meestal wél te werken. Daarbij maken we gebruik van een mix van trainings- en coachtechnieken die wij ons in de loop van de jaren eigen hebben gemaakt en goed bij ons passen. Een combinatie van zowel cognitieve als meer creatieve methodieken. Soms sterk analytisch, dan weer ervaringsgericht. Speels met diepgang. Hetzelfde en toch elke keer weer anders.

Voor ons is het gewóón om onderscheidend te zijn.

Out of the box
eenvoud
down to earth
plagen prikkelen uitdagen
vakbekwaam deskundig
integer autonoom

Menu