Haas & Konijn®
klanttevredenheidsonderzoek cliënten

Cliënten 2019

Onderzoek uitgevoerd door Haas & Konijn

Respons enquête     85 %

Gemiddeld cijfer        8,9

Cliënten geven dit cijfer onder andere op basis van

Positiviteit
Geen protocol
Humor en directheid
Recht door zee
Snel schakelen en improviseren

100%  zal Haas & Konijn aanraden bij anderen

We hebben de indruk dat de kracht van onze manier van werken toch aardig zit in de combinatie van directheid, humor, oprechte persoonlijke aandacht en positiviteit. De rest zijn ‘slechts’ interventies die volgens ons niet zozeer het verschil maken. Het zit ‘m in de samenwerking en benadering van de ander. En hoe cliënten de enquete invullen, weerspiegelt volgens ons de niet-alledaagse aanpak waar wij voor kiezen en dat vinden we ontzettend leuk om te lezen.

Waar we nog aan kunnen werken is een meer gestructureerde aanpak maar we vrezen dat dat A onmogelijk is en B ten koste gaat van de eigenheid en effectiviteit. Wat we wel kunnen is ingaan op het verzoek om koekjes bij de thee aan te bieden op basis van de volgende treffende feedback ‘Ik ben een koekjesmonster dus ik zou zeggen, koekjes bij de thee.’

Compliment van het jaar

‘Het belangrijkste dat Haas & Konijn mij heeft aangereikt is dat je door jezelf te zijn, prima de dingen kan oplossen.’ 

 

Cliënten 2021

8,5

Cliënten 2017

8,4

Cliënten 2020

8,3

Cliënten 2018

8,9

Haas & Konijn ® biedt
resultaten die direct
toepasbaar zijn in de
praktijk en die leiden
tot duurzame
verandering

Haas & Konijn®

klanttevredenheidsonderzoek cliënten

Cliënten 2019

Onderzoek uitgevoerd door Haas & Konijn

Respons enquête     85 %

Gemiddeld cijfer        8,9

Cliënten geven dit cijfer onder andere op basis van

Positiviteit
Geen protocol
Humor en directheid
Recht door zee
Snel schakelen en improviseren

100%  zal Haas & Konijn aanraden bij anderen

We hebben de indruk dat de kracht van onze manier van werken toch aardig zit in de combinatie van directheid, humor, oprechte persoonlijke aandacht en positiviteit. De rest zijn ‘slechts’ interventies die volgens ons niet zozeer het verschil maken. Het zit ‘m in de samenwerking en benadering van de ander. En hoe cliënten de enquete invullen, weerspiegelt volgens ons de niet-alledaagse aanpak waar wij voor kiezen en dat vinden we ontzettend leuk om te lezen.

Waar we nog aan kunnen werken is een meer gestructureerde aanpak maar we vrezen dat dat A onmogelijk is en B ten koste gaat van de eigenheid en effectiviteit. Wat we wel kunnen is ingaan op het verzoek om koekjes bij de thee aan te bieden op basis van de volgende treffende feedback ‘Ik ben een koekjesmonster dus ik zou zeggen, koekjes bij de thee.’

Compliment van het jaar

‘Het belangrijkste dat Haas & Konijn mij heeft aangereikt is dat je door jezelf te zijn, prima de dingen kan oplossen.’ 

Cliënten 2017

8,4

Cliënten 2018

8,9

Haas & Konijn ® biedt
resultaten die direct
toepasbaar zijn in de
praktijk en die leiden
tot duurzame
verandering 

Ik wil een baan

Ik wil beter functioneren

Ik wil excelleren

Over Haas & Konijn