Haas & Konijn®
klanttevredenheidsonderzoek cliënten

Cliënten 2017

Onderzoek uitgevoerd door Haas & Konijn

Respons enquête      83%

Gemiddeld cijfer        8,4

Cliënten geven dit cijfer onder andere op basis van het volgende

Eigenzinnig, doet waar ze zin in heeft
Maakt gebruik van échte praktijkvoorbeelden van de werkvloer
Merkwaardig gevoel voor humor, provocatief
Laagdrempelig en persoonlijke aanpak

100 % zal Haas & Konijn aanraden bij anderen

Dit jaar opmerkelijk veel handige tips en opmerkingen van praktisch ingestelde cliënten zoals meer keuze in espresso drankjes (tip), handdoekje bij toilet (tip), stekker van de deurbel in stopcontact doen (tip), sloffen die goed bij interieur passen (compliment), beter plakband kopen zodat de flap-overs minder snel van de muur vallen (tip), karpet zit goed vast zodat er geen slippers meer worden gemaakt (compliment). Het lijkt erop dat onze communicatietraining effect sorteert.

Compliment van het jaar

‘Ik ben blij dat je theater hebt gestudeerd i.p.v. psychologie. Ik vraag me af of ik met hulp volgens het boekje en zonder jouw verfrissende benadering had ontdekt wat je me nu hebt laten ontdekken.’

Cliënten 2021

8,5

Cliënten 2019

8,9

Cliënten 2020

8,3

Cliënten 2018

8,9

Haas & Konijn ® biedt
resultaten die direct
toepasbaar zijn in de
praktijk en die leiden
tot duurzame
verandering

Haas & Konijn®

klanttevredenheidsonderzoek cliënten

Cliënten 2017

Onderzoek uitgevoerd door Haas & Konijn

Respons enquête    83%

Gemiddeld cijfer     8,4

Cliënten geven dit cijfer onder andere op basis van het volgende

Eigenzinnig, doet waar ze zin in heeft
Maakt gebruik van échte praktijkvoorbeelden van de werkvloer
Merkwaardig gevoel voor humor, provocatief
Laagdrempelig en persoonlijke aanpak

100% zal Haas & Konijn aanraden bij anderen

Dit jaar opmerkelijk veel handige tips en opmerkingen van praktisch ingestelde cliënten zoals meer keuze in espresso drankjes (tip), handdoekje bij toilet (tip), stekker van de deurbel in stopcontact doen (tip), sloffen die goed bij interieur passen (compliment), beter plakband kopen zodat de flap-overs minder snel van de muur vallen (tip), karpet zit goed vast zodat er geen slippers meer worden gemaakt (compliment). Het lijkt erop dat onze communicatietraining effect sorteert.

Compliment van het jaar

‘Ik ben blij dat je theater hebt gestudeerd i.p.v. psychologie. Ik vraag me af of ik met hulp volgens het boekje en zonder jouw verfrissende benadering had ontdekt wat je me nu hebt laten ontdekken.’

Cliënten 2019

8,9

Cliënten 2018

8,9

Haas & Konijn ® biedt
resultaten die direct
toepasbaar zijn in de
praktijk en die leiden
tot duurzame
verandering 

Ik wil een baan

Ik wil beter functioneren

Ik wil excelleren

Over Haas & Konijn