Cliënten 2018
Onderzoek uitgevoerd door Haas & Konijn en Contenza
Respons enquête 70 %
Gemiddeld cijfer 8,9
Uit het onderzoek van Contenza bleek dat cliënten ons dit cijfer gaven op basis van
Bereikbaarheid
Snelheid van reageren
Nakomen van afspraken
Duidelijkheid
Begrip voor de situatie van de cliënt
Respect
Plaats van gesprekken
100 % zal Haas & Konijn aanraden bij anderen
Dit jaar hebben we zowel zelf onderzoek gedaan en onderzoek laten uitvoeren door een extern bureau. Omdat een groot deel van onze cliënten in 2018 bestond uit cliënten die een WerkFit traject hebben gevolgd en Contenza het klanttevredenheidsonderzoek moest uitvoeren, hebben we vooral deze resultaten verwerkt in bovenstaande.
Compliment van het jaar
‘Ik durf weer het onaangepaste meisje te zijn die ik diep in mijn hart altijd was.’
Cliënten 2022
9,1
Cliënten 2019
8,9
Cliënten 2021
8,5
Cliënten 2020
8,3
Haas & Konijn ® biedt
resultaten die direct
toepasbaar zijn in de
praktijk en die leiden
tot duurzame
verandering
Haas & Konijn®
Cliënten 2018
Onderzoek uitgevoerd door Haas & Konijn en Contenza
Respons enquête 70 %
Gemiddeld cijfer 8,9
Uit het onderzoek van Contenza bleek dat cliënten ons dit cijfer gaven op basis van
Bereikbaarheid
Snelheid van reageren
Nakomen van afspraken
Duidelijkheid
Begrip voor de situatie van de cliënt
Respect
Plaats van gesprekken
100% zal Haas & Konijn aanraden bij anderen
Dit jaar hebben we zowel zelf onderzoek gedaan en onderzoek laten uitvoeren door een extern bureau. Omdat een groot deel van onze cliënten in 2018 bestond uit cliënten die een WerkFit traject hebben gevolgd en Contenza het klanttevredenheidsonderzoek moest uitvoeren, hebben we vooral deze resultaten verwerkt in bovenstaande.
Compliment van het jaar
‘Ik durf weer het onaangepaste meisje te zijn die ik diep in mijn hart altijd was.’
Cliënten 2022
9,1
Cliënten 2019
8,9
Cliënten 2021
8,5
Cliënten 2020
8,3
Haas & Konijn ® biedt
resultaten die direct
toepasbaar zijn in de
praktijk en die leiden
tot duurzame
verandering